Wednesday, July 25, 2007

قبول نشدم

اگه بگم روزي 10 بار سايت وزارت امور خارجه رو چك ميكردم دروغ نگفتم. اينقدر هيجان داشتم كه يك كوره اميدي براي در رفتم از اينجا شايد باشه. امروز جوابها اعلام شد. خدا رو شكر نه تنها من بلكه تو رشته كامپيوتر هيچ كس رو قبول نكردند. دلم سوخت. داره بارون مياد. هوا خيلي خوبه ولي دلم تنگه. چند وقته كلي ايده تو ذهنم هست. حتي سايت پرشين پاندورا ويرايش هاش تموم شده ولي حتي براي load اش با خودم ميگم چه فايده. اين كه كسي نگاهش نميكنه. آرش ديشب ميگفت فايدش چيه چيه؟ سايت خودمونه. كاملش كن بره بالا. يك نفر هم نگاه كنه يك نفره. ليست يك سري از دايركتوري ها رو در آوردم گذاشتم سايت پرشين پاندورا رو توش ثبت كنم. خوب عزت زياد. قبول نشدم ها

4 comments:

حمید said...

فدای سرت که قبول نشدی

دوباره یه جای دیگه تلاش کن. انشالله جواب میگیری

بنده زاده said...

اينقدر عصباني و عصبي ام كه خدا ميدونه. مرسي. تنها بيننده اين وب لاگ مسخره شمايين.

Anonymous said...

اینقدر نا امید نباش.
مهم اینه که به تلاشت برای رسیدن به هدفی که در نظر داری ادامه بدی. اگه این راه نشد (وزارت خارجه) راه‌های دیگه‌ای هم هست. اونا رو امتحان کن.
(با یه
if
ساده از برنامه نپر بیرون. اگه واقعاً می‌خوای به هدفی برسی اونو توی یه
do…while
بذار)

مطمئنم که در نهایت به نتیجه می‌رسی.
اینو بدون که خدا شرایط بهتری رو برات در نظر گرفته. زمان این رو ثابت می‌کنه.

بنده زاده said...

بچه ها یک چیز بامزه. من دارم یک وب لاگ به نام کوهستان ما راه میندازم که به کارم ربطی نداره. نمیدونم تغییرات برا چی تو این بیل زن آمده. mhr خیلی خیلی ممنونم. دیگه واقعا گاهی شما میدونید ادم قاطی میکنه. حالا من آخر صبرم ها. ببینید اوضاع چه قدر بده. به هر حال تحملم کم شده. آقا ممنون بازم