Saturday, July 7, 2007

شروع يك تبليغ - 02


آقا يك خبر. از ميان شركتهاي مشاور كه من ليست هاشون رو از كتاب اول پيدا كردم، هيچكدام توجهي به email ارسالي ما نكردند. به هر حال ديگه من نميتونم برم يقه مردم رو بگيرم بگم بابا سايتت خيلي بده. بده ما طراحي كنيم. اون قسمتتش دست من نيست. خوب به هر حال بخش مشاورين تمام شد. امروز ميخوام برم ببينم تو مرحله بعدي تو كتاب اول كجا بهتره. گمونم شاخه كامپيوتر و مخابرات. آقا بايد جواب بده من يكي نميدونم.

2 comments:

Anonymous said...

سلام.
بعید میدونم این شاخه هم جواب بده. شاید باید روش ت رو عوض کنی. من چند سال پیش فرستادن ایمیل رو امتحان کردم و مطمئنم الان هم نسبت به اون موقع فرق چندانی نکرده. بیشتر مدیران مملکت ما از کامپیوتر و اینترنت فقط یاهو و مسنجرش رو می دونن.
تا حالا برات پیش نیومده به مدیری با کلی دم و دستگاه و افاده (از نظر تکنولوژی جدید! و ...) بگی که آدرس سایت شما چیه؟ و اون در جواب و بعد از کلی گشتن توی کاغذا آدرس ایمیلش رو به جای سایت بده بهت و بگه آدرس «سایت» ما همینه؟!!
متأسفم. ما هنوز تو ایران هستیم و اینجا هنوز ایران است. حالا نباید انتظار داشت که آنقدر خوب از تکنولوژی! استفاده کنن و سریع و با دقت جواب هم بدن.
امیدوارم روی روشهای دیگه جواب بگیری.
موفق باشی.

بنده زاده said...

سلام اول از همه از این که جواب دادید ممنونم. دقیقا عین همین موضوع برای من هم پیش آمده. ولی به هر حال یکی از این راه ها باید جواب بده. من کلی نامه هم فرستادم نشد. نامه پستی منظورم هست. حالا یک سری هم میشه برای شاخه های ورزشی زد. ببینیم جواب میده یا نه. این وب لاگ رو هم به زودی برای چند تا گروه بفرستم ببینم کسی به دیدن ما می آید یا خیر
به هر حال ممنونم
بیل زن