Monday, May 7, 2007

01 - تحصیل در مالزی

سلام. این وب لاگ بی بازدید کننده است. البته اشکال نداره. درد دل، بازدید کننده نمیخواد. و اما امروز: امروز و این چند روز روی دانشگاههای کشور مالزی تحقیق میکردیم. از قضا یک فوق لیسانس IT گرفتن اونجا حدودا 4.5 میلیون خرج برمیداره. بعد خرج خورد و خوراک با خوابگاه سالی حدودا 2 میلیون خرج بر میداره. حالا یکی می گفت احتمال داره که حتی بشه اونجا بورسیه کرد. یکی دیگه میگفت حتی احتمال داره بتونه اونجا کار نیمه وقت هم پیدا کرد. ولی به هر حال هزینه اش از قضا یک کمی از ارمنستان بیشتر است. من که هنوز نتونستم کشوری ارزونتر پیدا کنم. شما تونستید؟

4 comments:

حمید said...

فرناز

جون هر کی دوست داری اسم این وبلاگت رو عوض کن. بیل زن هم شد اسم. به خودت رحم نمی کنی به بقیه همکارهات رحم کن. اصلا دلت برای این آرش نسوخته

اگه یه اسم خوب انتخاب کنی تو وبلاگم بهت لینک میدم

دستت طلا

بنده زاده said...

سلام اولا حقیقت این شغل در ایران اینه. حقیقت هم که خیلی تلخه. بعد اینکه بلاخره یک بیل زن هم به ما link میده. آخر کلام اینکه ما این قدر میگیم بیل زن تا بلاخره یک روز بشیم مهندس واقعی

حمید said...

فرنازی

مهندس کامپیوتر خیلی دامنه کاری وسیعی داره و خودت بهتر میدونی. من پیشنهاد میکنم بجای اینکه دنبال لقب و اینها باشی روی یه تخصص خاص زوم کن

مثلا بگو من میخوام تا سال بعد برنامه نویس حرفه ای در زمینه وب یا ویندوز تو زبان مثلا سی شارپ یا وی بی بشم

یا که میخوام مدیر بانک اطلاعاتی بشم

یا که ...

این مدلی بنظرم بهتر جواب میگیری

من فکر میکنم تو خیلی سریع با توجه به پیش زمینه هایی که ازت سراغ دارم تو برنامه نویسی وب با وی بی استاد بشی

همه جای دنیا هم الان روی سیستمهای وب خیلی دارن کار میکنن

همین استرالیا اگه بودی 3 ماهه کار خیلی خوبی رو استاد کرده بودی لازم هم نبود بری منت وزارت آموزش و پرورش و یا امور خارجه رو بکشی. بلکه شرکتها میومدن منت تو رو می کشیدن

بنظرم لیاقت تو بالاتر از چیزی هست که خودت برای خودت ترسیم کردی

بنده زاده said...

آقا ممنون. ميگم ميخواهين به شما لينك بدم؟ تحت عنوان مهندسهاي واقعي؟ آدرس وب لاگ منو هم بزارين تو سايتتون ااااا